Nastavenie poštového klienta:
Meno používateľa: vasemeno@skylan.sk (názov celej e-mailovej adresy aj s koncovkou)
Heslo: ****** ( Pridelené heslo pri zriadení e-mailovej schránky).
Server prichádzajúcej pošty ( POP3 ): mail.atlantis.sk
Server odchádzajúcej pošty ( SMTP ): smtp.atlantis.sk
(server odchádzajúcej pošty vyžaduje overenie).
Pokiaľ ste si kúpili nový počítač, alebo ste vymenili sieťovú kartu, je potrebné túto udalosť nahlásiť našim technikom na tel.č.: 0907 706 706, ktorí vykonajú potrebné nastavenia v sieti.
Získať adresu IP: automaticky
Získať adresu servera DNS: automaticky
Ak ste sa dostali do štádia, že si neviete poradiť s počítačom a potrebujete osobnú pomoc, naši technici sú pripravení Vás navštíviť doma alebo vo firme.
Výjazd technika je spoplatnený podľa cenníka uvedeného na podstránke Internet.
Najskôr Vám však doporučujeme pokúsiť sa daný problém odstrániť s pomocou našich technikov telefonicky.
Výjazd k zákazníkovi denne od 8.00 do 20.00 hod.
Servisný technik - 0907 706 706.
Nastavenie e-mailu - program OUTLOOK (súčať balíka Office 365 a 2016).
Nastavenie e-mailu - program POŠTA (súčať Windows 10). Pridanie prvého e-mailu.
Nastavenie e-mailu - program POŠTA (súčať Windows 10). Pridanie ďalšieho e-mailu.
2022 © SkyLAN s.r.o. | Created by Key-Six, s.r.o.